11/04/2014 – קבלת פנים לקרייזלר ניו יורקר 1967 של חיים גולן- במפגש נוקיה

מועדון החמש הזמין לאירוע קבלת פנים:
קרייזלר ניו יורקר 1967

הרכב יובא ע"י חבר מועדון החמש – חיים גולן

האירוע התקיים במפגש המרכזי של מועדון החמש, בסמוך להיכל הספורט נוקיה.
במשולב עם טקס הרמת כוסית לפסח.

נאום פתיחה וברכות – יו"ר מועדון החמש.
סקירה היסטורית – קובי מילוא.

לאירוע הוזמנו בעלי רכבים מתוצרת קרייזלר מכל שנות הייצור

 Chrysler New Yorker 1967

תמונות מהאירוע

הושקה רפליקה של מרצדס SSK משנת 1929. הרכב מתוצרת חברת CMC – קלאסיק מוטורס קאריג'ס האמריקנית, חברה שראשיתה בשנות השישים ואחריתה ב94'. הדגם שהושק נקרא גאזל (צבי) ובסיסו שלדת פרופילי מתכת רבועים ועליה מרכב פיברגלס. מרביתם של המרכבים שיוצרו (ויש אומרים שזו אחת הרפליקות הנמכרות ביותר) נמכרו כקיטים להרכבה עצמית. המכללים המכאניים הובאו משברולט שבט, פורד פינטו או אפילו פולקסווגן חיפושית, תלוי בלקוח.

בארה"ב קיים קהל אוהדים לא קטן לדגם הזה כמו גם לדגמים אחרים שייצרה CMC ובינהם רפליקות פורשה ספידסטר ו MGTD.
הבעלים שם טוענים לאיכות יצור טובה יחסית ליצרני רפליקות אחרים (ויש לא מעט כאלו), משטחי פיבר עבים ועמידים, גוף חזק וללא יותר מדי קירקושים, כמובן שהכל תלוי באיכות ההרכבה הראשונית של הלקוח, יש רכבים שסובלים וסוחבים לאורך חייהם מסדקים ותקלות בשל הרכבה חובבנית, ויש רכבים שהרכבה איכותית הסבה להם חיים שקטים ואמינים.

אם כך – רפליקת פיבר, יחודית בארצנו, אספנות גם כן.

תודה לערן לנסקי על ההזדמנות להציג את הרכב בפני הקהל.

תמונות מהאירוע

צילום: שי ורד, קובי מילא, שלמה דן גדרון.

 
 
 

מתוך פורום מועדון החמש באתר Cars-Forum ומדף הפייסבוק של המועדון