• This topic has 6 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 9 months by ader.
מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • #13147 הגב
    ניב
    אורח

    שלום לכולם,

    בבעלותי קורבט 1978 ומאז ומעולם טסט שנתי הוא סאגה.
    זה התחיל עם בלם היד, שלא תמיד מצליח לנעול את הגלגלים האחוריים תוך כדי נסיעה (כי לא לזה הוא מיועד. זה תוף קטן למדי בקורבט. בעיה ידועה).
    זה ממשיך עם הנורות הקדמיות (הרכבנו נורות לד ואין לי מושג איך אבל כנראה הפיזור של האור לא תקין).
    והיום פעם ראשונה שהעירו לנו על אגזוזי הצד (וברור לי שזו לא הקורבט היחידה בארץ עם אגזוזי צד).

    איפה אפשר למצוא פעם אחת ולתמיד את ההגדרות שהרכב אמור לעמוד בהן?
    איפה יש מכון טסטים שמבין שרכב בן 43 לא מסוגל לעמוד בתקנים עדכניים?
    מישהו מכיר מוסך שמתמחה ברכבים כאלה באיזור השרון?

    תודה על כל עזרה,

    -ניב.

    #19625 הגב
    דני
    אורח

    היום לא העבירו אותי טסט בגלל העדר ספידומטר בימהה 79 .

    מצטרף לבקשה לראות תקנות .

    מה הפרוצדורה של לללכת למכון אחר אחרי שנכשלת באחד ?

    תודה , דני

    #20550 הגב
    רונן
    אורח

    ניסיתי לברר מה הקריטריונים אחרי שכל בוחן הכשיל אותי לפי איך שמתחשק לו על צמיגים יבשים. מסתבר שאין שום קריטריונים. הם עושים מה שהם רוצים. עצוב.

    #20551 הגב
    רונן
    אורח

    מציע לך ללכת לרעננה, הם פחות מכשילים בלי סיבה.

    #20552 הגב
    רונן
    אורח

    אחרי חודש אתה יכול ללכת למכון אחר.

    #22934 הגב
    משה מצא
    משתתף

    לכולכם – בעצם אין מענה אבסולוטי – ראשית האחריות המלאה לתקינות הרכב מכל הבחינות – היא עליכם לבטיחותכם. מכוני הרישוי נבדקים מעת לעת ע"י משרד התחבורה ולכן הם מקפידים על קוצו של יוד, בזמנו העירו לי וביקשו להסיר פנסי דרך שהיו מותקנים על הפגוש הקידמי, הטענה – פהסים כאלו צריכים להיות מתחת לפגוש. והנה ברישוי האחרון הוכשלתי – הסיבה – הפנסים שהותקנו מתחת לפגוש הם שינוי מבנה , לא היו בעת יצור הרכב (סביר להניח גחמה של בוחן) . גם אני חושב שהם מתלבשים לפעמים על דברים שנראים בעיניינו לא סבירים, הם, הבוחנים חושבים שפועלם הוא ראוי, צמיג ישן – נושא בטיחותי, מעת לעת צריך להחליפם אחרי מספר שנים, יש עוד הרבה דוגמאות שאנו חושבים שנטפלים עלינו אבל בעיני הבוחן זה נראה לו חשוב – החשוב כל הערה הקשורה בבטיחות הרכב והיה הנוהג – אין להתווכח ויש לטפל במיידי.

    #23872 הגב
    ader
    אורח

    ממש בשנים אחרונות מקפידים על הכל , שוללים של סתם דברים כמו גרירה וכאלה , אני חושב שצריך לבדוק את הדברים האלה מטעם הממשלה .

מוצגות 7 תגובות – 1 עד 7 (מתוך 7 סה״כ)

Upload Images

Drag & drop, tap, or click

מענה ל־למה כ"כ קשה לעבור טסט?
פרטים: