- This topic has 6 תגובות, משתתף 1, and was last updated לפני 2 months, 3 weeks by
ader.
-
מאתתגובות
-
ניב
אורחשלום לכולם,
בבעלותי קורבט 1978 ומאז ומעולם טסט שנתי הוא סאגה.
זה התחיל עם בלם היד, שלא תמיד מצליח לנעול את הגלגלים האחוריים תוך כדי נסיעה (כי לא לזה הוא מיועד. זה תוף קטן למדי בקורבט. בעיה ידועה).
זה ממשיך עם הנורות הקדמיות (הרכבנו נורות לד ואין לי מושג איך אבל כנראה הפיזור של האור לא תקין).
והיום פעם ראשונה שהעירו לנו על אגזוזי הצד (וברור לי שזו לא הקורבט היחידה בארץ עם אגזוזי צד).איפה אפשר למצוא פעם אחת ולתמיד את ההגדרות שהרכב אמור לעמוד בהן?
איפה יש מכון טסטים שמבין שרכב בן 43 לא מסוגל לעמוד בתקנים עדכניים?
מישהו מכיר מוסך שמתמחה ברכבים כאלה באיזור השרון?תודה על כל עזרה,
-ניב.
דני
אורחהיום לא העבירו אותי טסט בגלל העדר ספידומטר בימהה 79 .
מצטרף לבקשה לראות תקנות .
מה הפרוצדורה של לללכת למכון אחר אחרי שנכשלת באחד ?
תודה , דני
רונן
אורחניסיתי לברר מה הקריטריונים אחרי שכל בוחן הכשיל אותי לפי איך שמתחשק לו על צמיגים יבשים. מסתבר שאין שום קריטריונים. הם עושים מה שהם רוצים. עצוב.
רונן
אורחמציע לך ללכת לרעננה, הם פחות מכשילים בלי סיבה.
רונן
אורחאחרי חודש אתה יכול ללכת למכון אחר.
משה מצא
משתתףלכולכם – בעצם אין מענה אבסולוטי – ראשית האחריות המלאה לתקינות הרכב מכל הבחינות – היא עליכם לבטיחותכם. מכוני הרישוי נבדקים מעת לעת ע"י משרד התחבורה ולכן הם מקפידים על קוצו של יוד, בזמנו העירו לי וביקשו להסיר פנסי דרך שהיו מותקנים על הפגוש הקידמי, הטענה – פהסים כאלו צריכים להיות מתחת לפגוש. והנה ברישוי האחרון הוכשלתי – הסיבה – הפנסים שהותקנו מתחת לפגוש הם שינוי מבנה , לא היו בעת יצור הרכב (סביר להניח גחמה של בוחן) . גם אני חושב שהם מתלבשים לפעמים על דברים שנראים בעיניינו לא סבירים, הם, הבוחנים חושבים שפועלם הוא ראוי, צמיג ישן – נושא בטיחותי, מעת לעת צריך להחליפם אחרי מספר שנים, יש עוד הרבה דוגמאות שאנו חושבים שנטפלים עלינו אבל בעיני הבוחן זה נראה לו חשוב – החשוב כל הערה הקשורה בבטיחות הרכב והיה הנוהג – אין להתווכח ויש לטפל במיידי.
ader
אורחממש בשנים אחרונות מקפידים על הכל , שוללים של סתם דברים כמו גרירה וכאלה , אני חושב שצריך לבדוק את הדברים האלה מטעם הממשלה .
-
מאתתגובות